eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-16 07:49:24
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ściślej - o nowych, luksusowo-sportowych autach. Bo EV jest zdaje się
    > obecne tylko w tym segmencie...

    Wam się co chwilę coś zdaje.
    Gorzej że na tym opieracie swój hejt.

    Szkoda, że moje 2 Dacie o tym nie wiedzą - kupione jako nowe, najtańsze
    autka na rynku.
    Żadnego ice za nie bym nie kupił, nawet takiego bez wyposażenia.

    > Ja to chętnie przesiadłbym się na EV, ale nie znalazłem nic co mogłoby
    > konkurować z moją obecną, atmosferyczną Loganką 1.0

    Nikt nie robi elektryków bez mocy, wyposażenia i z manualną skrzynią.
    I nie będzie robił.

    >dla
    > przebiegów rzędu 10 tys km. rocznie. Ma być nowe, mieć 5 miejsc,
    > rozsądnej wielkości bagażnik, zasięg zimowy co najmniej 100 km i
    > kosztować poniżej 20 tys euro wraz z paliwem na 5 lat (tj. na 50 Kkm).
    > Mogę ładować pod domem. Osiągi i wyposażenie nieistotne. Istnieje coś
    > takiego?

    Najbliżej będzie MG4.
    Poniżej 20 tys Eur nie będzie, ale niewiele więcej, za to będzie klasę
    wyżej niż Logan, bo to już kompakt jest.
    Do tego fajnie wyposażony, wyglądający i tak ze dwa razy mocniejszy.