eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-16 09:35:15
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 16.05.2024 o 07:49, Cavallino napisał:
    > Nikt nie robi elektryków bez mocy, wyposażenia i z manualną skrzynią.
    > I nie będzie robił.

    Dlatego pisałem, że póki co EV to tylko segment luksusowo-sportowy. Ty
    od razu, że "hejt", a zaraz potem potwierdzasz, że EV jednak musi
    mieć dużą moc i wyposażenie...

    Niech mają moc, skoro muszą. Ale czy ktoś będzie kiedyś robił tanie
    elektryki? Bo dziś, jakkolwiek byś nie obracał tego kota, to nie ma.

    > Najbliżej będzie MG4.
    > Poniżej 20 tys Eur nie będzie, ale niewiele więcej

    Wpisałem w wyszukiwarkę. Producent zachwala "od 25 tys eur". A to tylko
    cena zakupu, gdzie paliwo na 5 lat?

    > za to będzie klasę wyżej niż Logan, bo to już kompakt jest.
    > Do tego fajnie wyposażony, wyglądający i tak ze dwa razy mocniejszy.

    Już pisałem: te rzeczy nie mają dla mnie absolutnie żadnej wartości.
    Potrzebuję samochód, w który mogę raz na jakiś czas zapakować rodzinę i
    pojechać 25 km do miasta. A potem wrócić, bez ceregieli z ładowarkami.
    Obecna Loganka mi to zapewnia w 5-letnim koszcie poniżej 13 tys eur.
    "Ładuję ją" rzadziej, niż raz na miesiąc. Czy to hejt, że pytam o
    realistyczną alternatywę w EV?

    Mateusz