eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-17 14:06:27
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 17.05.2024 o 01:41, Marcin Debowski pisze:
    > On 2024-05-16, io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    >> W dniu 16.05.2024 o 02:08, Marcin Debowski pisze:
    >>> On 2024-05-15, io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    >>>> W dniu 15.05.2024 o 13:13, Jarosław Sokołowski pisze:

    >>> Nb. wspomniałeś wcześniej o następcy. Wiesz, że nie będzie dostepny w
    >>> sprzedaży, a tylko w subskrypcji?
    >>
    >> Jakżebym mógł nie wiedzieć :-)
    >>
    >> Pierwsze Twizy miały baterię wyłącznie w subskrypcji. Potem im przeszło.
    >
    > Sugerujesz, że i tu im przejdzie?

    Całkiem możliwe. Ale mnie raczej chodziło o to, że nic nowego.

    >
    >>> Przy czym patrząc po obrazkach to "target" jakby melexowy, w zakresie
    >>> korpo i serwis.
    >>>
    >> Otóż podstawową różnicą w stosunku do starego jest 2x większy zasięg.
    >> Można sobie do starego kupić taką baterię.
    >
    > A ma to znaczenie? Ile ten zasięg wynosi w starym?

    Ma większe znaczenie niż kosmetyczne poprawki wyglądu. Z pojazdu do jazd
    lokalnych (prawdziwe 70km) robi się pojazd, którym mogę zajechać nad
    morze. Jeśli/gdyby zrobili w nim jeszcze szybkie ładowanie to jeżdżenie
    po Polsce nie byłoby wyzwaniem.

    >
    >> Poza tym na świecie produkuje się więcej takich małych elektryków. Np w
    >> Italii był dawno temu taki elektryk w różnych wariantach i stylistyce
    >> bardziej zbliżonej do nowego Twizy niż starego.
    >>
    >> Kwestia jest tego, że ludzie są bardziej otwarci na samochody
    >> uniwersalne niż krótkiego zasięgu. W d...pie mają ekologię. Ale to Ci co
    >> wydają pieniądze na samochody. Na chodniku w mieście jest dokładnie
    >> odwrotnie. Więc na dwoje babka wróżyła.
    >
    > Kolorystyczna stylistyka obecnego, i ten kufer przy "bento" sugeruje
    > serwis/korpo. Jakby celowali w rynek indywidualny to by go nie malowali
    > jak elektronarzędzie. Ale może to część strategii. Przemalować zawsze
    > można i reklamować pośniej jako konsumencki model.
    >

    No to właśnie nie widzę powodu by przejmować się, że akurat chwilowo
    chcą inaczej zarabiać na kolejnym modelu. Ja w 90% pozytywnego odbioru
    doświadczam, codzienne rozmowy na parkingach, ale jak mówiłem, jest
    spora przestrzeń między 'zajebisty' a 'wydam 50tys na nowy'. Wind też
    się chyba nie sprzedawał wystarczająco.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1