  • Data: 2012-01-20 22:40:26
    Temat: Re: Dlaczego ociepla się dom od zewnątrz ?
    Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    40g2000vbu.googlegroups.com...

    >Uwierz ze w tym wypadku jest to uzasadniony ban.

    Takie bany daja moderatorzy którzy najczęsciej nie maja pojęcia o tym o czym
    jest dyskusja. Bany na forach są jak ktos niezgodnie z linia sponsora sie
    wypowiada. Takie są moje obserwacje;)

    > A Brzeczkowskiego nie znam i na temat ocieplenia od zewnatrz sie nie
    > wypowiadam.

    >Nie wiem tez czemu mnie uwazasz za target dla sponsorow for

    Np. wentylacja mechaniczna+reku- ostatnie kilka lat twierdziłes jaki to cud
    oszczędny wynalazek i jak to jest ekonomicznie opłacalne. A dopiero kilka
    dni temu w dyskusji(może w chwili zapomnienia) stwierdziłeś że to
    ekonomicznie opłaca sie tylko w domach pasywnych czy min 3 itrowych. Jeszcze
    Budyń twierdzi że to się opłaca prawie zawsze ale i jego rzeczywistość
    nauczy liczyć.
    To samo pamiętam Twoja wypowiedź z przed kilkunastu pewnie miesięcy że swoją
    PC ogrzejesz dom za 1200 zł. Teraz prezentujesz Swoje "jesienne" wyniki
    pokazały ze jest to min. 2500zł a jak przyszła zaledwie łagodna zima to
    zaprzestałeś publikacji. Podobnie jak Dyjor który dawno temu zapowiedział ze
    udostępni "osiągi" swoje PC a teraz milczy w tym temacie. Pewnie kominek
    postawil;)
    >Co wiecej jestem zwykle mocno sceptycznie nastawiony do
    >produktow szeroko reklamowanych. Nie lubie marek, zawsze szukam
    >*dobrych* alternatyw :)

    Tu % zgoda

    --
    Adam