    From: "Ghost" <g...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <mo2ddh$7dl$1@node2.news.atman.pl> <mo2i9d$c77$1@node2.news.atman.pl>
    <mo2u3a$nj2$2@node2.news.atman.pl>
    <55a52120$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
    <mo3c4b$6ep$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Date: Tue, 14 Jul 2015 18:15:48 +0200

    dyskusyjnych:mo3c4b$6ep$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2015-07-14 o 16:47, Ghost pisze:

    >Jakoś tak w dyskusji głównie Europa krąży, więc rzeczywiście na Europie
    >się skoncentrowałem. Pełna zgoda, że są miejsca, gdzie lepiej z
    >przewodnikiem, ale nie koniecznie z wycieczką :-)

    No wiec właśnie. W sensie łatwości jeżdżenie po Europie niczym nie rożni się
    od jeżdżenia po Polsce, o ile zna się jakiś drugi cywilizowany język. Co nie
    zmienia faktu, że jak Cię wszędzie podstawią to jest po prostu wygodniej.
    Druga rzecz, że aby cokolwiek więcej się dowiedzieć ponadto co widzisz,
    musisz szperać po książkach, a wycieczka robi to za ciebie. Kolejna sprawa
    to niespodziewanki na trasie, biuro zwykle wie wcześniej o takich rzeczach.
    Ostatnio musiałem na szybko decydować się na zmianę planów bo ze względu na
    zwiększona aktywność sejsmiczną pewien rejon został zamknięty.