  • Data: 2015-07-15 10:54:20
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No jeśli odpowiednio podkręcisz przykładami, to wszystko da się wykazać.

    Cóż takiego niby "podkręcam"? Opłata za zarządzanie to fakt, klatka schodowa
    to fakt. Winda jest opcjonalna.

    > Można teraz wziąć stary rozsypujący budynek jednorodzinny i kombinować, ze
    > remonty cię zabija.

    Tak samo jak w przypadku rozsypującej się kamienicy.

    > W ten sposób właściciele domów sobie racjonalizują swoja wygodę, prestiż i
    > co tam jeszcze.

    No i? Co ja mam z tym wspólnego że ktoś sobie coś racjonalizuje? Ja podaję
    fakty. Nie mój problem że ktoś sobie porównuje koszt kawalerki z kosztem
    domu i mu wychodzi że kawalerka jest tańsza w utrzymaniu.

    No i pojęcie wygody jest względne - dla jednego wygoda to ogródek za domem,
    a dla drugiego mieszkanie w centrum miasta.

    A prestiż? Cóż jest bardziej prestiżowego w domu 150m2 niż w mieszkaniu
    150m2. No chyba że porównujesz kawalerkę z domem to wtedy może dla kogoś dom
    będzie bardziej prestiżowy - ale wtedy to Ty manipulujesz.

    Pozdrawiam
    Ergie