  • Data: 2015-07-20 10:48:35
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-15 o 10:54, Ergie pisze:
    > No i? Co ja mam z tym wspólnego że ktoś sobie coś racjonalizuje? Ja
    > podaję fakty. Nie mój problem że ktoś sobie porównuje koszt kawalerki z
    > kosztem domu i mu wychodzi że kawalerka jest tańsza w utrzymaniu.

    Ja tam chciałem tylko napisać, że przeprowadziłem się z kawalerki 32 m2
    z wielkiej płyty do domu 165 m2 (sześcienny klocek) i tak, jest drożej,
    ale tak naprawdę tylko trochę, a komfort i wygoda nieporównywalne. A
    jakby to już stricte według praw ekonomii przeliczyć na jakieś metry
    kwadratowe użytkowej powierzchni, to wyjdzie nawet sporo taniej myślę...

    Pzdr

    --
    /__/_* /