  • Data: 2015-07-21 16:05:57
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-21 o 13:19, Adam Sz. pisze:

    > Najciekawsze, ze wymaga zeby przyjac jakies dziwne, sztuczne i nieprawdziwe
    > zalozenie odnosnie ogrzewania mieszkania. Ja podalem ogrzewanie mojej mamy,
    > Kżyho (chyba?) ogrzewanie swojego mieszkania. Ale to przeciez manipulacja
    > - trzeba WYMYSLIC jakies dane i wtedy wynik wyjdzie poprawny :-))

    Po prostu nie sluchacie co sie mowi.
    Trzymajac sie przykladu - malowalbys elewacje z drabiny, albo
    rozciaganym walkiem? A moze przyklejalbys styropian i nakladal tynk?
    Przeciez to jest kompletny idiotyzm. Jakis walek na kiju i kilka metrow
    do gory. Nie probuje sobie nawet wyobrazic jak moczyloby sie walek
    nakilkumetrowym kiju w kuwecie. Nie dziwie sie Ghostowi, ze nie chce
    tego komentowac, bo i mi rece opadly. Jakis poziom trzeba trzymac. Jak
    nie da sie dyskusji to dyskutantow. W koncu nie ma obowiazku ze
    wszystkimi durnymi tezami swiata dyskutowac. Szkoda czasu. Ciagnac dalej
    to mieszkajac w bloku takoz samo mozna wlasnymi silami odsniezac, a
    nawet malowac elewacje, czy sprzatac klatke. A tu zalozenie, ze dom
    mozna, a wspolnoty juz nie. W kontrze do malowania Kzyho mi wyluszcza
    wyklad z Gore Texu do biegania i opisuje kilka dziurek wiertarka do
    ktorych uzyl drabiny. Co ma kilka dziurek do malowania to chyba wszyscy
    wiemy? A moze nie?? Sam nie wiem...
    Wiec demokratycznie mozna wybrac wiekszego idiote, ale to troche jak dom
    wariatow.

    Pozdro.. TK