  • Data: 2015-07-23 01:02:19
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Mylisz najem okazjonalny z najmem w budynkach z mieszkaniami do najmu. Najem
    okazjonalny z założenia to najem umeblowanego i w pełni wyposażonego mieszkania. Ze
    swoch rzeczy najemca jak brzydliwy to własdną poduszkę i prześcieradło może mieć. W
    budynkach z mieszkaniami do najmu stawka czynszu jest regulowana i wynosi maksymalnie
    3% wartości odtworzeniowej jednego metra kwadratowego rocznie. Jak w jakimś regionie
    koszt budowy 1m2 mieszkania wynosi 5000 to czynsz za mieszkanie 40m2 nie może być
    wyższy niż 500 złotych miesięcznie + opłaty za media i inne usługi typu wywózka
    śmieci.
    Nawet nie wiedziałem, że są takie przepisy. Ale teraz rozumiem dlaczego
    u nas nie ma mody na domy czynszowe.