  • Data: 2015-07-23 01:16:53
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie myśl że coś jest tak dobre jak Ci się wydaje. ostatnio w Polsce wichury były.
    Miałeś farta że nie i Ciebie. Bo nie jest wykluczone że byś zbierał dachówkę z ziemi.
    Pokazywali w tv skutki. Pokazywali całkowicie zburzone domy jednorodzinne.
    No ja widziałem, też w telewizji, jak pokazywali najemców kamienic,
    którym właściciele uprzykrzali życie po to, żeby tych najemców się
    pozbyć i zarobić na kamienicy w inny sposób. Zdaje się w Poznaniu to
    było. Tylko, że to są sytuacje ekstremalne i raczej niecodzienne.

    >Dach to mały pikuś. Cale domy przestały istnieć. To co z nich zostało koparkami
    pakowali do wywrotek i gdzieś wywozili. O tym że w miastach wichury zniszczyły
    kamienice nie mówili. Masz ubezpieczenie które pokryje całkowite zniszczenie domu?
    Takie że jak by Ci się coś takiego zdarzyło to pokryje budowę takiego samego a Ty w
    tym czasie dostaniesz z ubezpieczenia pieniądze na wynajęcie domu o podobnym
    standardzie jak zniszczony.
    No dobrze, ale nie możesz wykluczyć, że kamienica w której mieszkasz też
    się nie zawali i wywiozą ja koparkami. Pewnie jej właściciel jest
    ubezpieczony i dostanie jakieś odszkodowanie. No ale co z Tobą, gdzie Ty
    będziesz wtedy mieszkał?