  • Data: 2015-07-23 10:16:15
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 lipca 2015 00:36:19 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Nie myśl że coś jest tak dobre jak Ci się wydaje. ostatnio w Polsce wichury były.
    Miałeś farta że nie i Ciebie. Bo nie jest wykluczone że byś zbierał dachówkę z ziemi.
    Pokazywali w tv skutki. Pokazywali całkowicie zburzone domy jednorodzinne. Dach to
    mały pikuś. Cale domy przestały istnieć. To co z nich zostało koparkami pakowali do
    wywrotek i gdzieś wywozili. O tym że w miastach wichury zniszczyły kamienice nie
    mówili. Masz ubezpieczenie które pokryje całkowite zniszczenie domu? Takie że jak by
    Ci się coś takiego zdarzyło to pokryje budowę takiego samego a Ty w tym czasie
    dostaniesz z ubezpieczenia pieniądze na wynajęcie domu o podobnym standardzie jak
    zniszczony.

    Mam ubezpieczenie od wszystkiego, place za nie 280 pln / rok.

    Pokaz mi murowany dom, ktory sie poskladal jak klocki :-) Jakies bajki
    opowiadasz. Wiatr to moze zdmuchnac dom szkieletowy ale nie murowany.
    Ciezki dach przykotwiony do wienca solidnymi szpilkami tez jest nie do
    ruszenia dla wiatrow jakie u nas panuja - nawet tych ostatnich z tornadami.
    Dachowki mam co ktoras przykrecona. Takie rzeczy sa odporne na wiatr,
    to co widziales w TV to pewnie jakas stodola byla :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.