  • Data: 2015-07-23 11:59:21
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    > Z własnego doświadczenia nie wiem co to użeranie się z sąsiadem. Z ulicy nikt nie
    wchodzi bo brama na pilota a furtka w bramie na zamek kodowy. Listonosze dostali kod
    i mogą w określonych godzinach otwierać bez dzwonienia domofonem do ludzi. Nie wiem o
    co Ci chodzi. Jakieś bajki z tymi sąsiadami opowiadasz. Ściany i stropy takie grube
    że bez szans żeby jakiś hałas od sąsiadów tą drogą przeszedł.

    I Adamowi zarzucasz, ze widzi czubek wlasnego nosa?

    Takich sasiadow doswiadczylem osobiscie. Im narybek wiekszy tym bylo
    gorzej. Na osiedlach czesto gesto nie jest lepiej.

    Pozdro.. TK