    From: "kiki" <s...@s...ss>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do przemyślenia- kontynuacja
    Date: Mon, 20 Apr 2009 18:29:01 +0200

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gshbf2$6f8$1@news.onet.pl...
    > Na grupie toczą się zaciete dyskusje nad wyższością FIRM nad Heńkami iitp
    > Szanowni grupowicze mam kilka pytań- dotyczy budowy domków
    > jednorodzinnych- czyli temat nam bliski
    >
    > 1. Czy ktoś z grupowiczów trafił np na takiego Kierbuda który faktycznie
    > rzetelnie pilnował procesu budowy , sprawdzał wykonawców sam wynajdywał

    Nie. Mój za dopłatą za dojazd bywał dodatkowo al.e wielu rzeczy oczywistych
    nie zobaczył. Może się nie znał po prostu. Trudno ocenić, bo powinien mieć
    listę kontrolną i odkreślać co zrobione i czy czy dobrze.

    > 2. Czy spotkaliście sie z solidną FIRMĄ która solidnie wszystko robiła,
    > nie naciagała inwestora, nie kombinowała z materiałami, roboty wykonywała
    > zgodnie ze sztuką itp.?

    Tak, hydraulik i elektryk i ekipa murarska na początku ale do murarzy mam
    pewne uwagi. Gdyby kierbud dopilnował itd...
    Mimo to pod koniec murarze jużm mieli w nosie czy leją do betonu
    plastyfikator napowietrzający czy uszczelniający. Musiałem dać im w końcu
    kopa, bo nie byłem pewien czy sypią tyle cementu do zaprawy co potrzeba.
    Worek ciężki, trzeba podnieść.

    > 3. Czy faktycznie jakość pracy Heńków jest gorsza od jakośći pracy FIRM?

    ale tam