eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDo wszystkich, którzy mają płoty z metalowymi słupkami* › Re: Do wszystkich, którzy mają płoty z metalowymi słupkami*
    From: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do wszystkich, którzy mają płoty z metalowymi słupkami*
    Date: Fri, 21 Oct 2011 21:42:15 +0200

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j7s45h$jqq$1@news.task.gda.pl...

    > Wodę, na ile się dało spuściłem wężykiem na zasadzie lewara, a słupki
    > zabetonowałem w środku, co i Wam drodzy Grupowicze polecam. Do betonu
    > dodałem środek "Mrozoplast".

    Środek Mrozoplast to tylko dodatek powodujący że beton ma odpowiednie
    parametry przy wylewaniu podczas temperatur ujemnych, dzięki czemu możliwe
    jest wogóle lac beton. Po stężeniu nic już nie wnosi. Jeśli już, to trzeba
    było dodać czegoś może jak szkła wodnego jako szczeliwo.

    Mam zabetonowane od samego początku a i tak puchną. tyle że na wysokości
    3/4. Niektóre to tak rozerwało że aż pękły na szwie. Przy czym to moja
    ewidentna wina. Podejrzewam że samo wlanie betonu bez zawibrowania
    spowodowało że i tak porobiły się pęcherze w których jest woda.
    Wystarczyło po zalaniu betonem zawibrować choćby młotem udarowym (majzel w
    młotowiertarce i przez deseczkę u podstawy w słupek kilkanaście sekund) i po
    sprawie ale jak to Polak mądry po szkodzie :) Teraz czeka mnie rozwiercanie
    betonu w środku każdego spękanego słupka dłuuugim wiertłem i powtórzenie
    operacji ale już z zawibrowaniem.