eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła › Re: Dobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła
  • Data: 2011-12-01 09:35:07
    Temat: Re: Dobre opracowanie dotyczące efektywności pomp ciepła
    Od: "Tomek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jb7drh$8l9$1@inews.gazeta.pl...

    > umówmy sie, klimatyzator w domu i kotłownia w salonie niezbyt do siebie
    > pasują :-) Ale jak kto lubi :)

    Czemu klimatyzator nie pasuje?? U mnie klimatyzator
    działa hmm odwrotnie do pierwotnego przeznaczenia.
    80% czasu to grzanie, 20% chlodzenie latem.
    A kotłownia? Hmm. Idzie 1 do 1,5 mp drewna na sezon.
    Żadne warunki na kotłownie.
    Natomiast pozostają inne sprawy jak przywożenie, rąbanie
    układanie, znoszenie drewna, czyszczenie szyby kominkowej
    (sprawdziłem- dobrze działa tu "Kret" w płynie do
    udrażniania rur), konserwacja komina. Kurzy się też przy popiele.
    Te kwestie nie występują przy GZ50.
    Proste symulacje taryf PGNiG wzkazują, że najbardziej
    użytkownik jest trzepany po kieszeni, gdy przekroczy
    limit dla danej taryfy. Gdy jest tuż przed limitem- odwrotnie.
    Dlatego tak działam, aby być w taryfie W2 i jej nie przekroczyć.
    To mi wystarczy i więcej do szczęscia mi nie trzeba.