  • Data: 2016-02-24 20:47:01
    Temat: Re: Dolne źródło - rozkminki
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lisciasty - zostaw porotherm, jest spoko :)) Tylko przypilnuj zeby pierwsza
    > warstwa byla polozona na pelnej spoinie,

    I co któraś tam warstwa też? Podobno niezłym pomysłem jest też szlichta
    (tak się to nazywa? - taka nie zobowiązująca warstwa byle jakiego
    tylnu...) przes dtyropianem.

    > a styro byl klejony na ramki,

    Pianą... nie widzę żadnych wad tej technologii, a korzyści całkiem sporo.

    > w porothermie zdecydowanie pewniej trzymaja sie kolki niz w tym pekajacym
    > komorko-shicie hehehe :-)

    A no pęka, pęka niestety. Ale ponoć po 2-3 latach przestaje.
    Co do kołków, był bym ostrożny.

    Miłego.
    Irek.N.