  • Data: 2016-02-24 21:42:30
    Temat: Re: Dolne źródło - rozkminki
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mokra glina = mozesz spokojnie zalozyc 30W z metra. To ze sa kamienie - trudno,
    > bedziesz tylko musial polozyc rure w "otulinie" z piasku (z 5-10cm z kazdej
    > strony). Choc zalezy ile i jakie te kamyki. Rura PE jest bardzo mocna :)

    Spodziewam się dobrych wyników. W zasadzie to cały czas z pod humusu się
    woda sączy (zrobiłem skarpę i widzę, że jest prawie zawsze mokra). Nie
    bardzo rozumiem dlaczego tak jest, jestem praktycznie na szczycie górki.
    Tutaj wygrywa poziome w takim razie?

    Geolog jak robił badania przed projektem, nie dał rady zrobić odwiertu
    głębiej niż 2m, ale też maszynkę miał ręczną. Fundamenty pokazały - że w
    szacuję 90% - jest glina do 2m, ale były miejsca gdzie koparka musiała
    kuć. Łatwo z pionowym nie będzie czuję, za to kusi mnie małą dewastacją
    i powierzchnią (może jeszcze coś wybuduję w przyszłości).

    Miłego.
    Irek.N.