  • Data: 2016-02-24 22:27:58
    Temat: Re: Dolne źródło - rozkminki
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To już twórczość żony mej, ja się teraz zmóżdżam jak to ogrzać,
    > ogacić prądem i przewentylować. Ale w sumie dla rodziny 2+3
    > taki metraż to chyba nie jest extrawagancja? No chyba że się mylę :>

    Jak 2+3 to po pierwsze szacun, po drugie w sam raz, po trzecie za mało,
    jak się hobby w rodzinie rozwinie :)

    > Aha, doszukałem się że mimo iż założyłem obecność rekuperatora
    > i jego sprawność, to zostawiłem domyślny przepływ powietrza
    > i założyło mi 550 m3/h,

    O matko i córko, a to nie jest huragan w chałupie?
    Mam w firmie wentylator 600mm średnicy i takie przepływy mi się kojarzą
    na połowie prędkości. Nieee... to nie możliwe, pewnie bredzę, nie było
    tematu ;)

    Miłego.
    Irek.N.