  • Data: 2016-02-25 09:51:58
    Temat: Re: Dolne źródło - rozkminki
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 lutego 2016 08:41:31 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > qurrrrrrrr, ty weź go pogoń od doradztwa :/ Chyba ze on płaci za budowę :-)

    Dorzuca się :] Nie jest tak źle, praktycznie każde nowe
    rozwiązanie, po początkowej nieufności, jest potem akceptowane,
    nie mam co narzekać, mimo że trzeba powalczyć :>

    > Lepiej na placki to jest budowlańcom bo sie 3x mniej narobią -
    > dorobią do tego marketingową teorią i gitara...

    No właśnie zdziwiło mnie to, teściu trochę po Europie jeździ z tymi
    budowami i jak mi zapodał, że Niemcy przechodzą na klejenie plackami
    to... A nie sądzę żeby ściemniał, bo niby po co.

    L.