  • Data: 2016-02-25 10:15:26
    Temat: Re: Dolne źródło - rozkminki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 lutego 2016 09:51:59 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
    > No właśnie zdziwiło mnie to, teściu trochę po Europie jeździ z tymi
    > budowami i jak mi zapodał, że Niemcy przechodzą na klejenie plackami
    > to... A nie sądzę żeby ściemniał, bo niby po co.
    Na paski zapewne lepiej niż na placki, teorie o grzybie i wentylacji styro pomińmy
    milczeniem.
    Ale tak na logikę to nawet jakby klejony był na placki a tylko pierwsza i ostatnia
    warstwa na ramki(czy nawet tylko w okolicy listwy startowej dobrze uszczelnione to
    złe zjawiska nie powinny zachodzić
    Ale to takie teoretyczne rozważania. i o ile przy kleju na ramki bardziej kłopotliwe
    jak na placki to przy piance żaden problem robić ramki