  • Data: 2016-02-25 10:20:22
    Temat: Re: Dolne źródło - rozkminki
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 lutego 2016 09:53:50 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Może przesada, może nie, znam takich co mieszkają na 400m2
    > i mówią, że jest ciasnawo ;)
    > Teraz to już jest temat zamknięty, metraż jest klepnięty
    > i tyle, mam inne problemy do ogarnięcia i nie zamierzam się
    > stresować metrażem.

    ja to zamierzam projektowac nastpępny dom, nie wiem po co, pewnie dla dzieci :)
    Założeniem jest możliwość użytkowania na dwa sposoby - jako całość i w podziale na
    1/3 do 2/3 na osobne mieszkania. Wtedy na stare lata można zabudowac jedną ścianę,
    uzyskać dwa mieszkania z czego jedno , mniejsze lub wieksze, wynająć jako dodatek do
    emerytury.

    b.