  • Data: 2016-02-25 13:03:02
    Temat: Re: Dolne źródło - rozkminki
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 lutego 2016 22:32:46 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > 031 to super hiper?

    Jak kiedyś macałem temat, to był strasznie drogi.
    Ale może coś się zmieniło, muszę sprawdzić.

    > Moja małżowina też budowlaniec. :D Tylko nie praktykujący. :]
    > I szwagier też budowlaniec, co to od dwóch lat projekt rysuje. :>
    > Eh. Zawsze coś...

    Nie ma co płakać, cieszmy się, że nie architekci.
    To jest dopiero zaraza, gorsza niż stonka i karaluchy razem wzięte ;P
    Mam nadzieję, że żadnego architekta na grupie nie mamy ;)

    > Poza tym patrzaj sam:
    > http://www.engineeringtoolbox.com/freeze-protection-
    d_1155.html

    Pochylę się nad tematem, ale myślę że kluczowym argumentem
    będzie opinia pompiarzy, jak się okaże że to co oni proponują
    nie będzie drastycznie droższe od wódki, to chyba nie będę
    się upierał.

    > Czy ja wiem czy taką mikrą...

    Cholewa, maszpanrację. Sprawdziłem i Borys ma 230m2 czy coś koło tego,
    coś mi się uroiło że on małą parterówkę ma :>
    Obciążenie wychodzi mu chyba coś w okolicach 7kW, czyli
    generalnie wszyscy kręcimy się koło tej szóstki-siódemki.

    L.