  • Data: 2016-02-25 13:14:53
    Temat: Re: Dolne źródło - rozkminki
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 lutego 2016 13:03:04 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Pochylę się nad tematem, ale myślę że kluczowym argumentem
    > będzie opinia pompiarzy, jak się okaże że to co oni proponują
    > nie będzie drastycznie droższe od wódki, to chyba nie będę
    > się upierał.

    Mowie Ci - szukaj w TESCO, AUCHAN i podobnych marketach promocji na normalny
    plyn do chlodnic. TESCO sprzedaje plyn top-drive, ktory produkuje boryszew
    i ktory ma dokladnie taki sam sklad jak ich plyn ergolid dedykowany do
    instalacji dolnych zrodel i solarnych (nie ma tylko inhibitorow korozji, ktore
    dokupisz za 200 pln albo nawet wcale i tez nic sie nie stanie). 5l w promocji
    musisz kupic za 16-17 pln. Dedykowany ergolid kosztuje 50-60 pln :)
    Wybor nalezy do Ciebie. Pompiarze zaproponuja Ci glikol za 30, a to bedzie
    top drive kupiony za 17 w tesco ;-)) Poluj na promocje bo on normalnie
    stoi kolo 26 pln :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.