eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ? › Re: Dom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ?
  • Data: 2021-08-21 11:15:14
    Temat: Re: Dom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 20 sierpnia 2021 o 23:25:34 UTC+2 4kogu...@... napisał(a):

    >Emeryci i renciści od razu dostawali by bonifikatę 95% bez stażu. Nawet było jakieś
    głosowanie i ktoś napierdolil do pustych łbów działkowiczów że jak uwlaszcza to zaraz
    będą na działkach warsztaty
    >samochodowe, ślusarskie i chgw jeszcze jakie. A jeśli są pod zarządem dawnych
    pokomunistycznych gap to nic takiego się nie stanie. Kilka milionów jest takich
    działek w RODach w Polsce.
    > To jak z 5 osób z głównego zarządu ma na czysto złotówkę z każdej działki to żyć
    nie umierać.
    Mocno zależy od lokalizacji... np. niedaleko mnie ul. Nowaczyskiego Kraków
    https://goo.gl/maps/RCKmZPWXbTpRSS4i6 na 99,99999% teren by deweloperzy wykupili
    i...po działkach.
    Jeśli będzie ponad 100 właścicieli małych działeczek, emerytów... to za chwilę ktoś
    umrze, spadkobiercy zaraz toto sprzedadzą... zapewne na początek zaczną "upierdliwe"
    działania, żeby reszta też sprzedała...
    Nie ma tu raczej dobrego rozwiazania :(