eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ? › Re: Dom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ?
  • Data: 2021-08-23 00:07:03
    Temat: Re: Dom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, 22 August 2021 at 23:57:22 UTC+2, a a wrote:
> [...]
    kontenerowych ale to jest zawsze metal a nie drewno, czyli nie nadaje się do
    zamieszkania.

    środku deski, albo sklejka i też jest gładko, ale i sucho, bo domek oddycha, nie poci
    się, nie plesnieje, nie zatęchnie, nie smierdzi na wiosnę.

    skraplania się pary i pleśni międzywarstwowej, czyli będzie śmierdziało i zatęchnie.

> [...]
    wody
    > Ytong pije wodę i po to są poziome ekrany
    >
    > ==
    > Budownictwo kontenerowe ma jeszcze inną, dużą zaletę - Dom zbudowany z
    > takich kontenerów stanowi klatkę Faradaya, która izoluje od smogu
    > elektromagnetycznego,
    > Nie pisz bzdur, kup sobie książkę do fizyki ze szkoły podstawowej.
    >
    > Kontener przed niczym nie izoluje, gdyż w środku jest zasięg telefonii komórkowej.
    >
    > Gdy badałem zgony na raka w Turzy Śląskiej wokół nadajnika telefonii komórkowej,
    dla Rady Europy, Komisji Europejskiej i WHO to wypromowałem na całym świecie modę na
    badanie emisji mikrofal przez telefony komórkowe i sprowadziłem czujniki mikrofal i
    każdy mógł sa,modzielnie sprawdzic, jak się mikrofale rozchodzą w mieszkaniu, domu,
    gdyż czujniki reagowały diodą czerwoną, która swieciła według mocy mikrofal, ale
    potem Unia zakazała importu tych czujników do Europy, aby nikt nie mógł zbadac
    ekspozycji na mikrofale i dochodzić podszkodowania w przypadku pacjentów uczulonych
    na mikrofale.

    > Zatem kontener nie jest żadną klatką Faradaya i nikt nie będzie i przed niczym nie
    ekranuje.

    > Kontener na budowę, na garaż, na narzędzia, ale nigdy do mieszkania w polskim
    klimacie, gdyż wydyuchana para wodna osiada na zimnej blasze, potem się skrapla i
    pojawia się zawilgocenie jak w kamperze.

    > To dlatego w kamperach zakazano zasilania oswietlenia na 230V, gdyż para wodna
    spływała od sufitu po ścianach i w wyniku porażenia prądem ginęli turyści, bo faza
    była na mokrej ścianie.

    > Klatką Faradaya nie jest też metalowa puszka na herbatę z UK.
    > Wkładamy telefon, zamykamy wieczko metalowe, dzwonimy, a telefon jest widziany w
    sieci i dzwoni i słyszymy sygnał dzwonienia.(każdy może sam sprawdzic za frico)

    > Aby coś mogło się zwać klatka faradaya to musi być zespawane
    >
    > Ale nikt nie chce przebywac w zaspawanym kontenerze bez okien i wentylacji.
    >
    > I kontener ma jeszcze dotkliwa wadę, że wymaga dźwigu do ustawienia i dźwigu do
    załadowania i rozładowania i demontaż na złom nie jest możliwy

    > Zatem nigdy dziadostwa, bo klimat zimowy w Polsce to nie Kalifornia bez mrozów i
    sniegu.
    a tu przestroga, żadnego blaszaka, pakamery, chłodni, kontenera, komu życie miłe

    https://plejada.pl/newsy/jacek-chmielnik-aktor-z-vab
    ank-zginal-tragiczna-smiercia/t9mzrgp

    "Jacek Chmielnik był aktorem charakterystycznym i bardzo popularnym. Jego kreacja w
    filmach "Vabank" i "Kingsajz" zaskarbiła mu dozgonną atencję widzów, chociaż on sam
    zdecydowanie wolał deski teatrów. Błyskotliwa kariera aktorska została jednak
    przerwana wyjątkowo tragicznym wydarzeniem. Aktor zginął porażony prądem we własnym
    domku letniskowym.