eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ? › Re: Dom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ?
  • Data: 2021-08-22 23:57:20
    Temat: Re: Dom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, 22 August 2021 at 21:27:09 UTC+2, Uzytkownik wrote:
    > Twierdzisz, że te, które są w sklepie to one urosły na drzewie i tylko
    > je sadownik zebrał? :)
    kontenerowych ale to jest zawsze metal a nie drewno, czyli nie nadaje się do
    zamieszkania.

    > Tak by było gdybyś kontenera nie ocieplił. Ale wystarczy tylko z
    > zewnątrz ocieplić styropianem i w środku już nic się nie będzie wykraplać.
    >
    > Nie chce mi się robić tutaj kolejnych wykładów. Jeżeli jesteś ciekaw to
    > poszukaj w necie co to jest "punkt rosy" i kiedy powstaje.

    deski, albo sklejka i też jest gładko, ale i sucho, bo domek oddycha, nie poci się,
    nie plesnieje, nie zatęchnie, nie smierdzi na wiosnę.
> [...]
    > grubość ocieplenia będzie zbyt mała w stosunku do grubości ściany i jej
    > parametrów to nieważne z czego dom będzie zbudowany to wewnątrz będziesz
    > miał hodowlę grzyba i pleśni.
    >
    > Im grubsza ściana, im lepsza termicznie i im bardziej przenikliwa dla
    > wilgoci od wewnątrz, tym grubsze musi być ocieplenie takiej ściany przy
    > użyciu styropianu, aby uniknąć hodowli grzyba w tych ścianach.
    >
    > W przypadku kontenera stalowego wystarczy mniejsza grubość ocieplenia
    > styropianem od zewnątrz, aby wewnątrz nie było środowiska sprzyjającego
    się pary i pleśni międzywarstwowej, czyli będzie śmierdziało i zatęchnie.
> [...]
    > ocieplanych styropianem, zapewniają idealny mikroklimat. Przepuszczają
    > powietrze i wilgoć (oddychają), kumulują w sobie nadmiar wilgoci, a
    > kiedy powietrze jest suche to ją oddają do wewnątrz, zapewniając stałą
    > wilgotność wewnątrz domu, jaka jest potrzebna dla ludzi.
    >
    > Domów takich nie potrzeba już docieplać, bo są wyjątkowo ciepłe, a przy
    > tym zapewniają dobry mikroklimat.
    >
    > Jeżeli chodzi o materiały z rozbiórek to jaką masz pewność, że nie
    > przywleczesz desek czy innego materiału zakażonych zarodnikami pleśni i
    żaden kontener, żaden Ytong z gipsu oczyszczającego spaliny w elektrocieplowniach.
    Bloczki ceramiczne z gliny muszą zostać wypalone, aby uzyskały sztywnośc i nie piły
    wody
    Ytong pije wodę i po to są poziome ekrany

    ==
    Budownictwo kontenerowe ma jeszcze inną, dużą zaletę - Dom zbudowany z
    takich kontenerów stanowi klatkę Faradaya, która izoluje od smogu
    elektromagnetycznego,

    Nie pisz bzdur, kup sobie książkę do fizyki ze szkoły podstawowej.

    Kontener przed niczym nie izoluje, gdyż w środku jest zasięg telefonii komórkowej.

    Gdy badałem zgony na raka w Turzy Śląskiej wokół nadajnika telefonii komórkowej, dla
    Rady Europy, Komisji Europejskiej i WHO to wypromowałem na całym świecie modę na
    badanie emisji mikrofal przez telefony komórkowe i sprowadziłem czujniki mikrofal i
    każdy mógł sa,modzielnie sprawdzic, jak się mikrofale rozchodzą w mieszkaniu, domu,
    gdyż czujniki reagowały diodą czerwoną, która swieciła według mocy mikrofal, ale
    potem Unia zakazała importu tych czujników do Europy, aby nikt nie mógł zbadac
    ekspozycji na mikrofale i dochodzić podszkodowania w przypadku pacjentów uczulonych
    na mikrofale.

    Zatem kontener nie jest żadną klatką Faradaya i nikt nie będzie i przed niczym nie
    ekranuje.

    Kontener na budowę, na garaż, na narzędzia, ale nigdy do mieszkania w polskim
    klimacie, gdyż wydyuchana para wodna osiada na zimnej blasze, potem się skrapla i
    pojawia się zawilgocenie jak w kamperze.

    To dlatego w kamperach zakazano zasilania oswietlenia na 230V, gdyż para wodna
    spływała od sufitu po ścianach i w wyniku porażenia prądem ginęli turyści, bo faza
    była na mokrej ścianie.

    Klatką Faradaya nie jest też metalowa puszka na herbatę z UK.
    Wkładamy telefon, zamykamy wieczko metalowe, dzwonimy, a telefon jest widziany w
    sieci i dzwoni i słyszymy sygnał dzwonienia.(każdy może sam sprawdzic za frico)

    Aby coś mogło się zwać klatka faradaya to musi być zespawane

    Ale nikt nie chce przebywac w zaspawanym kontenerze bez okien i wentylacji.

    I kontener ma jeszcze dotkliwa wadę, że wymaga dźwigu do ustawienia i dźwigu do
    załadowania i rozładowania i demontaż na złom nie jest możliwy

    Zatem nigdy dziadostwa, bo klimat zimowy w Polsce to nie Kalifornia bez mrozów i
    sniegu.