  • Data: 2012-03-09 10:50:33
    Temat: Re: Dom dwulokalowy, dwupokoleniowy
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-09 11:41, Lukasz pisze:

    > teraz też zadzwonią, bo jak jestem zmęczony to gości nie przyjmuję za
    > chętnie, a że często pracuję od rana do wieczora to odwiedzają nas w
    > weekendy - i to nie każdy

    aha, drzwi do domu zamykam na noc po powrocie z pracy (przy wyjściu do
    pracy też bo żona jeszcze śpi), więc bez dzwonienia się nie dostaną...
    Do tego też się przyzwyczaili, jak i do tego że wolny czas w pierwszej
    kolejności spędzam z rodziną (żoną, dzieckiem), a jak chcą coś więcej
    ode mnie to muszą wpisać się w kalendarz, jak większość moich klientów :)

    Lukasz