  • Data: 2009-11-04 09:16:33
    Temat: Re: Dom w stanie surowym - co można robić zimą
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    William Bonawentura pisze:

    > Jeśli zrobisz to sam to może się udać.

    Zawsze mnie zastanawia jak można robić coś samemu - owszem coś tam się
    da. Robiąc coś samemu trzeba mieć sporo kasy - bo skąd znaleźć czas na i
    na robotę i na pracę zarobkową. A jak ma się sporo kasy to po co robić
    samemu.

    Można też budować przez kilka lat. Znam ludzi, którzy marzą, że już za
    dwa, może trzy lata wprowadzą się do swojego domu - w końcu po 15 latach
    budowy - do domu, który najczęściej nadaj się do remontu.

    Z rzeczy które mógłbym wykonać sam zrobiłem tylko instalację
    elektryczną, medialną, alarmową, p-poż i to po godzinach zajęło mi
    przeszło 3 miesiące.
    Więc nawet nie porywałem się na inne rzeczy
    Zaplanowałem sobie w tym roku samemu zrobić drewutnię i budę dla psa, no
    i może uda się to zrobić w przyszłym roku...

    Jak mam czas (nie pracuję) to nie mam kasy, jak mam kasę (pracuje) to
    nie mam czasu - koło się zamyka

    Ale życzę powodzenia. Mój szwagier budował dom przez 6 lat, większość
    zrobił sam, z tym, że dom w którym mieszkał miał 15 m od budowy no i
    jest rolnikiem więc od jesieni do wiosny mógł poświęcić sporo czasu
    budowie. 2 lata temu się wprowadził - i już sporo rzeczy nadaj się do
    wymiany

    Ariusz