  • Data: 2009-11-04 19:43:26
    Temat: Re: Dom w stanie surowym - co można robić zimą
    Od: "figaro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy uda się wykończyć (190 m +35 m garaż) w kwocie 150 tys ? bez szaleństw
    > do zamieszkania.

    Na pewno się nie uda. Nawet bez szaleństw. Prawie skończyłem budowę i znam
    to z autopsji. No chyba że wszystko kupisz w Obi lub podobnych marketach
    rodem z Chin, ale nie polecam. Kolega tak budował i teraz wszystko
    poprawia, ciągle coś nie tak.
    W przyzwoitym standardzie (ciągle bez szaleństw) to tej kwoty trzeba będzie
    sporo dołożyć.

    >Co można robić w zimie - instalacje ? tynki ? (groźba mrozów), ocieplenie
    poddasza ?. Szczerze boję się że cała zabawa mnie przerośnie i będę
    lepił chałupkę przez następne 5 lat, zamiast wprowadzić się za rok.

    Ja ocieplałem zeszłej zimy poddasze (ekipa), w lutym robiłem instalacje, w
    marcu zacząłem tynkować wewnatrz, ale przy mrozach paliłem drzewem w
    kominku.