eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDom w stanie surowym od 20 lat?Re: Dom w stanie surowym od 20 lat?
  • Data: 2017-07-27 13:57:11
    Temat: Re: Dom w stanie surowym od 20 lat?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-07-27 o 13:07, Adam Sz. pisze:
    > W dniu czwartek, 27 lipca 2017 10:45:24 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:
    >
    >>> I weź przejedź się takim 25 letnim, a potem nowym. To przy pierwszym
    >>> zakręcie zobaczysz jak się technologia rozwinęła :-)
    >>
    >> No właśnie, żebyś się nie zdziwił...
    >
    > Mówisz poważnie? :-)
    > Pewnie PRL też dobrze wspominasz jako dobre czasy?
    > Kiedyś wszystko było lepsze? :-)
    > Ochłoń - dzisiaj nawet tanie samochody miejskie mają lepsze zawieszenia
    > niż 25 letnie dyliżansy ;)

    Specjaliści od marketingu byliby z siebie dumni czytając Twoje teksty.
    Pogadaj sobie trochę z mechanikami samochodowymi o jakości podzespołów
    teraz i 20 lat temu. Generalnie mniej więcej od przełomu lat 90./2000
    jest dramatyczny spadek jakości i księgowi się na dobre pod maską
    rozgościli. Tak, technologie poszły do przodu, ale są używane w sposób,
    który zdecydowanie nie robi przysługi użytkownikowi, a producentowi.
    Jak rodzice kupowali BMW E34, które miało 204 tys. km przebiegu (a może
    i więcej, kto to wie...), to środek wyglądał, jak nowy, a to była tylko
    średniej klasy, dość przeciętnej wersji wyposażeniowej beemka. W dużo
    młodszych BMW i to premium serii 7, takich z roczników 200x już po
    100-150 tys. km różne plastiki potrafiły mieć pościeraną farbę, pseudo
    "chromy" potrafiły się też powycierać czy poodpadać i podobne kwiatki.
    To samo w Audi, Mercedesie itd. Więc o czym Ty człowieku chcesz ze mną
    rozmawiać, jak najwyraźniej nie masz zupełnie pojęcia, jak to faktycznie
    wygląda? Jesteś zafascynowany, jak większość przeciętnych Kowalskich,
    jakimiś świecidełkami i tabletami wmontowanymi w kokpit, a nie widzisz
    podstawowych braków w chociażby jakości tego wszystkiego.
    Te różne nowe popierdółki też mają często mocno podstawowe zawieszenia,
    a na pewno takie, żeby były względnie tanie w produkcji i ma się to
    często nijak, do porządnego w pełni niezależnego, wielowahacza w
    Mercedesach czy innych nawet markach.
    No chyba, że chcesz mi powiedzieć, że np. sztywny most montowany
    standardowo w nowych Mustangach, to jest to super nowe technologicznie
    zawieszenie. Daj spokój proszę, bo daleko mi do wielbiciela PRL i
    mówienia, że wszystko co stare to lepsze, ale niestety świat wygląda jak
    wygląda i liczy się przede wszystkim kasa i cięcie kosztów. A to stoi w
    totalnej sprzeczności z jakością, której braki nadrabia się wyśrubowanym
    do granic możliwości marketingiem.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()
    /

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1