  • Data: 2009-11-18 17:32:48
    Temat: Re: Dom z kształtek styropianowych
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:he0uq5$hsp$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Konstrukcja szkieletowa nie ma końcow zatopionych w "siarce" jak zapałki i
    > nie jest nasycana preparatami aby się lepiej palić. Wręcz przeciwnie,
    > stosuje się preparaty aby drewno nie paliło się.
    > Róznica więc jest znaczna.

    To byla analogia do pianki poliuretanowej dyskredytowanej przez Ciebie jako
    material nienadajacy sie do budowy domow jednorodzinnych a przyrownany jak
    by na to nie patrzec przez Ciebie do zapalki. W pewnym sensie o ironio sam
    sobie zaprzeczyles, bo pianka nie jest zatopiona w siarce a to podobno
    znaczna roznica. Zreszta nie wazne. Dla mnie tematu juz nie ma. Dyskusja
    zrobila sie nie tylko niesmaczna ale i zalosna. Nikt z tego nic nie wyniosl
    wartosciowego.

    > Oceniają drugiego na zasadzie byłem na szkoleniach a wiec nikt napewno
    > poza mną tej wiedzy nie ma. Jest to mylne założenie prowadzące do tego że
    > nie szanuje się wypowiedzi i wiedzy drugiej osoby z góry przypisując im
    > negatywne oceny.

    Jacek na tej grupie pisuje juz nie pierwszy rok i ma w niej swoje uznane
    miejsce. Nie raz okazal sie pomocny i nie zauwazylem zeby wszystko wiedzial.
    Akurat toczylismy tu nie jedna dyskusje nie zgadzajac sie ze soba od
    poczatku do konca i mozemy rozmawiac dalej. Nikt sie nie obrazil bo nie bylo
    powodow a jedynie rozne zdania. Tyle o nim, bo na tyle "zapracowal" inni
    dopiero pracuja a wnioski wyciagnij sam.

    EOT

    Pozdro.. TK