    From: Rentier <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom ze szlaki
    Date: Tue, 23 Feb 2010 20:12:01 +0100

    > Promieniowanie oczywiście występuje, ale ono występuje zawsze i wszędzie
    > i liczy sie tylko jego poziom. Gdyby to co piszesz było prawdą, to pół
    > Polski już dawno wymarłaby, bo niby z czego były robione m.in. tak
    > popularne pustaki Alfa? Z tego budowano i domy jednorodzinne i bloki.
    > Tak samo jest z cementem - wykorzystuje się odpady z elektrowni.
    > Jeśli ktoś ma obawy co do poziomu radiacji to zawsze moze to zbadać.
    Dokładnie tak.
    Szlaka rzeczywiście powinna być odgazowana, ale po tylu latach problem nie powinien
    zupełnie istnieć.
    Promieniowanie szlaki to bzdura.Nawiasem sam zanurzałem licznik GM w pustaki alfa z
    niemal jeszcze
    ciepłej szlaki i wynik nie odróżniał sie od tła.
    Zauważcie(via google),że to akurat "zdrowa, ekologiczna glina" zwykle ma podniesiony
    poziom emisji
    m.in. z powodu śladowych ilości uranu...