eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDomofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce › Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
  • Data: 2015-06-08 14:22:35
    Temat: Re: Domofon z interkomem wewnętrznym, a czytnik kart przy bramce
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b23375b8-7e44-4351-ae19-5dc62dbae145@go
    oglegroups.com...

    > Opiszę sytuację z przed 13lat:
    > W styczniu żona zaszła w ciąże
    > Za 3-4 tygodnie zachorowała na ospę. Internety pisały ze jest to
    > niebezpieczne, zagrożenie dla płodu itp. więc w te pędy do ginekologa
    > polecieliśmy na konsultację
    > Facet zasugerował usunięcie ciąży. Poszliśmy do drugiego- sugestia a nawet
    > nie sugestia a bezpośrednio gadał że zagrożenie dla płodu i dzieciak się
    > chory urodzi itp.
    > Odwiedziliśmy kolejnego ginekologa, i ten powiedział żeby ciąże utrzymać,
    > że na bieżąco kontrolował będzie itp.
> [...]

    No bo skąd to milczące założenie że lekarz jest specjalistą?
    Studia jak studia połowa roku coś umie a druga się jakoś przeciśnie. A jak
    wiedzy brak to najłatwiej powiedzieć "usunąć".

    Kiedyś gdy byłem "młody i gniewny" akurat w Polsce toczyła się
    ogólnonarodowa dyskusja na temat aborcji i głównym argumentem feministek
    było że ciąża zagraża życiu matki. Aby wyrobić sobie własne zdanie
    rozmawiałem z lekarzami. Az w końcu trafiłem do profesora (nazwiska już nie
    pomnę) z kliniki w Rzymie i on mi wtedy powiedział że mówienie o tym że
    ciąża jest zagrożeniem dla życia matki to temat zastępczy i w praktyce taka
    sytuacja nie występuje. Więcej kobiet ginie z powodu powikłań
    około-aborcyjnych niż z powodu próby donoszenia ciąży ciąży. Od tego czasu
    kolejnych lekarzy pytałem wprost ile zna przypadków by kobieta która chciała
    donosić ciążę z tego powodu zmarła. Nikt takiego nie znał ale wszyscy
    "słyszeli" :-)

    Pozdrawiam
    Ergie