  • Data: 2012-07-18 21:22:20
    Temat: Re: Doprowadzenie wody do domu (wodociąg)
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-18 07:02, /// Kaszpir /// pisze:

    > A gdzie oni tą wodę podłączają ?
    > Powiedzmy że obecnie bym nie chciał. Mogą zostawić gdzieś rury przed
    > domem abym mógł w przyszłości się podłączyć ?
    > Bo szczerze mówiąc nie wiem czy płacenie kilku tysięcy za podłączenie (+
    > koszty dodatkowe (2 liczniki , potem opłata co miesięczna i itd)) to
    > taki dobry interes.
    > Tak naprawdę płaciłbym więcej niż obecnie a nic bym nie zyskał ...
    >
    > No chyba że późniejsze podłączenie było by dużo droższe niż teraz. Ale
    > jeśli gmina dostanie dofinansowanie to chyba potem cena nie zmieni się ?
> [...]

    Jeśli będziesz chciał w przyszłości się podłączyć do wodociągu, a teraz
    nie pozwolisz zrobić przyłącza, to później przyłącze będziesz musiał
    zrobić we własnym zakresie. Jak wodociąg będzie blisko, to będzie
    niedrogo, jak daleko, to wyjdzie kupę kasy.
    Poza tym, jak teraz robi to gmina, to nie musisz się martwić o żadne
    projekty, uzgodnienia, mapki inwentaryzacyjne itp.

    Nie wiem ile Twoja gmina będzie brała za przyłącza - tak jak napisałem,
    u mnie to jest około 1-1.5 złotych, w zależności od wielkości całej
    inwestycji. Jeśli u Ciebie będzie podobnie, to ja bym się nie
    zastanawiał. Jeśli zaś chodzi o samo podłączenie się do sieci, to jest
    to kwestia dogadania się z gminą (lub zakładem usług komunalnych, zależy
    kto buduje ten wodociąg). Ale myślę, że i tu się idzie dogadać tak, żeby
    zapłacić za przyłącze, ale nie podłączać się od razu (czyli nie płacić
    za użytkowanie).

    Pozdrawiam,
    MW