  • Data: 2017-02-24 09:08:32
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > Ależ Wodzu, co Wódz? Czy Waść jeździsz cały rok autem z włączoną klimą,
    > okno uchylawszy wyłącznie gdy cieć parkingowy dobija się po dukaty?

    Ze samochodem też dziwne przemiany nastąpiły. Żeby powietrze krążyło,
    żeby grzało i żeby szyba nie parowała, to jakiś wiatrak trzeba włączyć.
    A kiedyś miałem taki automobil, co jak się wajchę przełożyło, to dmuchało
    w środku podczas jazdy. Od samego ruchu, prąd elektryczny nie był potrzebny.
    Nie wiem skąd wszędzie taka moda teraz.

    Jarek

    --
    Przeleciała taksówka,