  • Data: 2017-02-24 09:06:37
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 lutego 2017 18:20:31 UTC+1 użytkownik Sebastian Rusek napisał:
    > Nie robię żadnych harmonijek - po prostu odcinam prostokątny kawałek i
    > wzdłuż robię zakładki, które zszywam zszywaczem biurowym - tak się to na
    > ramkach trzyma.

    Kurde filigranowe te ramki, u mnie oryginały z grubej blachy,
    bronić się można tym przed oprychami.
    Może sam sobie takie wystrugam z drutu na wymiar, albo nawet z listewek,
    muszę obczaić temat. Co prawda sezon smrodzenia kończy się powoli,
    ale jeszcze trochę smoka zostało :>

    > Wyższe biegi tylko jak goście są albo przy intensywnym używaniu kuchni
    > (np. przetwory)

    No to ja mam chyba za wielką chatę i to powietrze gdzieś się rozłazi,
    a może jeszcze nie ogarnąłem do końca tematu, w sumie mieszkamy dopiero
    od 2 miesięcy ;)

    Mam reku Thesslagreen, klamoty z aerisa chyba nie podejdą, ale tak czy siak
    trzaby toto pomierzyć. Może wtykanie małego filtra i częstsza wymiana
    będzie lepsza od klatki na króliki na ścianie?
    Rozważałem jeszcze kupno lub zrobienie jakiejś większej puchy
    z króćcami i wpięcie jej między czerpnię a reku, a w środku pakować
    filtr kieszeniowy. Tam się da zrobić dużą powierzchnię, tak to przynajmniej
    wygląda w teorii...

    L.