  • Data: 2020-04-21 12:03:12
    Temat: Re: Drabina składana
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-04-21 o 11:23 +0200, Robert Wańkowski napisał:
    > Ktoś ma i może potwierdzić, że to się sprawdza w sensie, że się nie
    > ugina poza granice komfortu użytkowania. 350-400 cm.
    > Składana teleskopowa z racji możliwości przewiezienia autem.

    Miałem obie wersje. Składaną kupiłem dawno temu do drobnych prac w
    domu, wybrałem taką tylko dlatego, że to była jedyna z Castoramy którą
    byłem w stanie przewieźć Smartem. O takie coś:

    https://media.castorama.fr/is/image/Castorama/345497
    2814887_01P

    Działała bez zarzutu, żadnego uginania itp, kosztowała jakoś ok. 80
    euro i miała ze 3 m z hakiem. Jedyny minus to nieco upierdliwe
    rozkładanie/składanie, był tam system zatrzasków który trzeba była
    powciskać i wyginać się żeby to wszystko złożyć do kupy.

    Później do firmy kupiłem teleskopową, niecałe 4m, chyba ta:
    https://www.amazon.fr/dp/B07BLM3C8R?tag=duckduckgo-f
    fab-fr-21&linkCode=osi&th=1&psc=1

    Wchodził na nią pracownik ciężkiej (w porównaniu do mnie) wagi - jakieś
    90kg na oko. Nie spadł. Dużo sprawniej się składa od tej łamanej, ale
    minus taki że to tylko prosta drabina, tzn. nie może sama stać.

    Mateusz