  • Data: 2020-04-21 11:56:46
    Temat: Re: Drabina składana
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 21 kwietnia 2020 11:23:56 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Ktoś ma i może potwierdzić, że to się sprawdza w sensie, że się nie
    > ugina poza granice komfortu użytkowania. 350-400 cm.
    > Składana teleskopowa z racji możliwości przewiezienia autem.
    Sąsiad ma tego typu(nie konkretnie ta)
    https://www.b2b-partner.pl/drabina-teleskopowa-12-st
    opni-3-8-m/?gclid=EAIaIQobChMI2tjy55_56AIVQqmaCh0P0g
    RwEAQYAiABEgJp3fD_BwE
    Używałem już kilkanaście razy u siebie. Ważę ponad 100kg i nie było problemów.
    Właściwie jeden problem jest- trzeba uważać na paluchy podczas składania bo łatwo
    palce przykleszczyć.
    Sąsiad tez z 80 kg wazy i swego czasu montował anteny satelitarne i nie narzekał
    Tak mi się ona spodobała ze zamierzałem taka kupić ale skoro zza płota pożyczyć
    zawsze mogę to z kupna zrezygnowałem