  • Data: 2014-10-29 08:36:14
    Temat: Re: Dyskusja nad projektem Rubinowa 3.
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > Też to wyłapałem. Nie wiem co autor miał na myśli.

    Autor pewnie miał na myśli dodatkowe oddzielenie
    części sypialnianej... robisz wieczorną imprezę,
    dzieci spią u siebie w pokojach, zamykasz te drzwi,
    mniej hałasu będzie docierać do pokoi dzieciaków a
    i żaden zbłąkany gość nie wejdzie np. korzystać z
    Waszej "prywatnej" łazienki.

    Pozdrawiam,
    Aleksander.