  • Data: 2009-12-22 21:18:38
    Temat: Re: Ekogroszek o kilku latach
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgqlnf$jt3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Marcin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > To po co takie hangary budujesz których później nie masz za co ogrzać?
    > Ja tego nie rozumiem.

    Ale przeciez nie napisal ze nia ma za co. Podejzewam, ze za ten groszek
    jednak placi. A ze chce taniej niz drozej to chyba zrozumiale. Gaz z butli
    chyba wychodzi bardzo drogo, olej opalowy pewnie tez. Godzi sie wiec
    czlowiek na teoretycznie male niedogodnosci i montuje w miare bezobslugowe
    urzadzenia. Dobry sprzedawca zapewnil, ze podlozy raz na miesiac i bedzie
    git. Zycie jednak pokazuje druga strone medalu i co zrobic jak inwestycja
    zakonczona?

    Pozdro.. TK