  • Data: 2009-12-22 22:20:58
    Temat: Re: Ekogroszek o kilku latach
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    news:hgres8$8nb$1@news.interia.pl...

    > Żeby nie być gołosłownym:
    > http://www.allegro.pl/item857562792_lupek_producent.
    html

    Nie moge doczytac czy to aby na pewno granit, ale faktycznie bardzo tani. W
    moich okolicach pewnie jest znacznie drozej. Moze ceny podawane sa glownie
    dla kostek lupanych ale regularnych.

    > To jest kostka nieregularna, o której pisałem, tzw. odpad poprodukcyjny.
    > Mam już tego na podwórku prawie 30 ton i na wiosnę biorę się za budowę
    > podjazdów.

    Tez mam sporo kostki granitowej z mysla o podjazdach wlasnie. Dla mnie to
    cos znacznie lepszego i ciekawszego od wszedobylskiej kostki bruklinowej.

    Pozdro.. TK