  • Data: 2009-12-22 22:33:13
    Temat: Re: Ekogroszkowcy pomóżcie
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgret4$8o8$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

    > Panowie, gdzies nizej JacekPlumpi pisze, ze plomien powinien byc jak z
    > palnika i nie wolno przyslaniac wentylatora.

    Wiem, czytałem jego posta. W instrukcji do kotła jest napisane: "Regulacji
    wentylatora dokonuje się za pomocą przysłony na wentylatorze zmieniając jej
    położenie przy jednoczesnej kontroli płomienia. Barwa płomienia powinna być
    jasno czerwona. Jeżeli płomień ma barwę ciemno czeerwoną i "kopci" oznacza
    to, że dawka powietrza jest zbyt mała. Jeżeli płomień jest krótki i ma barwę
    jasno niebieską oznacza to zbyt dużą ilość powietrza"

    U mnie przy większym otwarciu przesłony ogień, co prawda, nie jest
    niebieski, ale jest krótki i postrzępiony.

    Pzdry,
    /\/\\/\/