eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl Opineo Monster Pentagramu › Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
    Date: Sat, 18 Jan 2014 11:39:55 -0600
    Organization: prywatna
    Lines: 2
    Message-ID: <lbeean$h0t$1@dont-email.me>
    References: <lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 18 Jan 2014 17:40:40 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="51798afdae29968ea9204518ff53c4c9";
    logging-data="17437";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18hODUOd963mQpfAX8vGjJM"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:Ss+A9+PpAE/IZJGuoaqfnFtmjP0=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1052658 pl.rec.dom:137107
    [ ukryj nagłówki ]

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl...
    > Prezentuję korespondencję, ukazującą 99% zadowolenia z pracy Electro.pl:
    [...]
    > Zarzut, że sklep zwodził klienta w celu uniemożliwienia mu zwrotu towaru
    > jest bezpodstawny. Telefon został zakupiony w związku z prowadzoną
    > działalnością gospodarczą, zatem z mocy prawa klient nie miał możliwości
    > zwrotu towaru. Wobec powyższego podtrzymujemy stanowisko w sprawie.

    Czy to prawda?

    > Co do bonu -- nie jest generowany, ale powielany. Hasło nie jest
    > unikalnym (niepowtarzalnym) numerem, ale złożone jest z jednej
    > kropki i dwóch słów (o ile można to nazwać słowami) znanych masom
    > ludzi. Nie ma mowy o generowaniu.

    Spierasz się o nieistotne drobiazgi...
    Wiadomo że widząc już hasło wydaje Ci się że jest łatwe do odgadnięcia,
    ale gdybyś nie znał hasła, nie wiedział że składa się z dwu kropek i dwu
    słów to ile zajęłoby Ci czasu odgadnięcie takiego hasła?

    > W takim razie -- niech Electro.pl przyśle mi nowy, sprawny telefon i
    > zabierze
    > (w ramach reklamacji) ten, który mi przysłał. Pozostanie wówczas problem
    > zwlekania z przysłaniem bonu i nieudzielenia pomocy w sprawie błędnego
    > APN.

    Moja rada na przyszłość: nie kupuj towarów "bo tanie".
    Potem będziesz niezadowolony z zakupów i żale będziesz wylewał na sklep.
    Kupiłbyś iPhone 5 i nie miałbyś problemów :-)))))

    > Do dnia dzisiejszego Electro.pl nie zajął stanowiska sprawie
    > wady, jaką jest żółta plamka na ekranie smartfonu. Mnie zależy
    > na wymianie smartfonu na nowy, wolny od wad, ale nie w serwisie,
    > lecz na zasadzie wymiany -- ja otrzymuję nowy, zaś sklep zabiera
    > wadliwy. Powód jest chyba zrozumiały -- nie chcę tracić smarfonu
    > na wiele tygodni, w czasie których serwis będzie ,,szukał rozwiązania
    > problemu''. Oczywiście serwis także może mi przysłać nowy w miejsce
    > wadliwego, o ile nowy dostanę w tym samym czasie, w którym przekażę
    > wadliwy. :) Kurier jest dostatecznie ,,wykształcony'', aby stwierdzić
    > obecność wspomnianej żółtej plamki.

    A skąd pewność że inny telefon marki Monster nie będzie mieć
    np. czerwonej plamki? :-)

    > Na przełomie października i listopada byłem w szpitalu laryngologicznym
    > (mogę postawić skany dokumentacji, jeśli ktoś chce dowodów) gdzie leczono
    > moje lewe uchu, uszkodzone urazem akustycznym spowodowanym tym właśnie
    > smartfonem. Uraz miał miejsce 03 października 2013 roku w Gołdapi,
    > w czasie mego pobytu w sanatorium.

    Że co??? :-)))))

    > Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany,
    > codziennie zjadam garść tabletek:
    >
    > -- witaminę PP 200 mg dwa razy dziennie
    > -- zamienniki leku Betaserc 24 mg dwa razy dziennie
    > -- zamienniki leku Biotropil 1200 mg dwa razy dziennie
    > -- różne magnezy z witaminą B6
    >
    > bez przyjmowania których słuch pogarsza się (pojawiają się
    > szumy, szmery gwizdy, szelesty itp. odgłosy) w obu uszach...
    >
    > Ponadto w lewym uchu słyszę (w czasie ziewania na przykład)
    > coś, co przypomina łopotanie flagi na wietrze, ale jest
    > bardzo ciche -- i słyszę to coraz ciszej.

    Ale co to ma wspólnego ze sklepem Electro.pl ?

    > Aby było jasne:
    >
    > () sanatorium w Gołdapi polecam mimo tego, że nie leczono mi tam ucha
    > () smartfonem IMO powinni zająć się urzędnicy (ale że w Polsce nie ma
    > państwa, więc i nie ma urzędników) jako że jest to smartfon-morderca

    :-)))) Dramatyzujesz pierwsza klasa...

    > () sklepu Electro,pl nie polecam -- odradzam zdecydowanie i wstawiam
    > mu najniższe noty
    > () Pentagramu nie polecam
    > () wiadomego smartfonu nie polecam nie tylko z powodu doznanego urazu:
    >
    > )( zawodzi odbiornik GPS (czasami smartfon nie zapisuje śladu,
    > choć ma zapisywać; nie jest to wina aplikacji tej czy innej,
    > ale odbiornika GPS; rozwiązaniem jest wyłączenie i ponowne
    > włączenie odbiornika GPS -- niby niewiele, ale wymaga to
    > stałego kontrolowania pracy odbiornika GPS)
    >
    > )( smartfon bez powodu potrafi zrestartować się (także w pół
    > godziny po restarcie; bywa, że pracuje tygodniami bez
    > restartowania, ale bywa, że restartuje się co kilkanaście
    > minut; bywa i tak, że trudno go włączyć -- włącza się
    > w trybie awaryjnym bez żadnej widocznej przyczyny)
    >
    > )( trafność wskazań jest taka sobie -- łatwo ,,nacisnąć''
    > zły przycisk
    >
    > )( zawodzi WiFi; często nie można włączyć WiFi; czasami
    > WiFi nie pracuje i trzeba zrestartować WiFi, albo
    > i cały smartfon
    > )( po powrocie ze szpitala zerwałem ochronną folię
    > z ekranu; niedawno zauważyłem rysę na ekranie;
    > ekran (na co wskazuje kształt i położenie tej
    > rysy) najprawdopodobniej został zarysowany
    > kciukiem lewej ręki; ręce zazwyczaj mam
    > czyste, nie pracuje przy twardym brudzie
    > (na budowie) i raczej obchodzę się delikatnie
    > i z tym smartfonem, i z innymi urządzeniami;
    > ekran (OGS) jest rzekomo odporny na zarysowania;
    > Ace Samsunga używałem półtora roku -- bez zarysowań...
    >
    > )( akumulator... w Ace starczał na około 2 godziny
    > z włączonym ekranem, odbiornikiem GPS i modemem 3G
    > (typowe wykorzystanie jako nawigacji samochodowej)
    >
    > w Monsterze starcza na około 5 godzin z włączonym
    > ekranem, odbiornikiem GPS i modemem 3G...
    >
    > )( jakość dźwięku jest słaba lub bardzo słaba; jako
    > telefon -- Monster spisuje się makabrycznie źle
    >
    > )( przewód USB otrzymałem uszkodzony

    I nie mogłeś się domyślać że smartfon z miernej firmy i z miernymi
    opiniami będzie mieć właśnie mierne zachowanie u klienta??? :-)
    Bo grupa Ci od początku odradzała ten zakup...
    Skąpy dwa razy traci: raz jak kupuje tanie dziadostwo a drugi raz
    gdy musi kupić coś, czym to dziadostwo zastąpi...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1