-
Data: 2014-01-18 18:39:55
Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl...
> Prezentuję korespondencję, ukazującą 99% zadowolenia z pracy Electro.pl:
[...]
> Zarzut, że sklep zwodził klienta w celu uniemożliwienia mu zwrotu towaru
> jest bezpodstawny. Telefon został zakupiony w związku z prowadzoną
> działalnością gospodarczą, zatem z mocy prawa klient nie miał możliwości
> zwrotu towaru. Wobec powyższego podtrzymujemy stanowisko w sprawie.
Czy to prawda?
> Co do bonu -- nie jest generowany, ale powielany. Hasło nie jest
> unikalnym (niepowtarzalnym) numerem, ale złożone jest z jednej
> kropki i dwóch słów (o ile można to nazwać słowami) znanych masom
> ludzi. Nie ma mowy o generowaniu.
Spierasz się o nieistotne drobiazgi...
Wiadomo że widząc już hasło wydaje Ci się że jest łatwe do odgadnięcia,
ale gdybyś nie znał hasła, nie wiedział że składa się z dwu kropek i dwu
słów to ile zajęłoby Ci czasu odgadnięcie takiego hasła?
> W takim razie -- niech Electro.pl przyśle mi nowy, sprawny telefon i
> zabierze
> (w ramach reklamacji) ten, który mi przysłał. Pozostanie wówczas problem
> zwlekania z przysłaniem bonu i nieudzielenia pomocy w sprawie błędnego
> APN.
Moja rada na przyszłość: nie kupuj towarów "bo tanie".
Potem będziesz niezadowolony z zakupów i żale będziesz wylewał na sklep.
Kupiłbyś iPhone 5 i nie miałbyś problemów :-)))))
> Do dnia dzisiejszego Electro.pl nie zajął stanowiska sprawie
> wady, jaką jest żółta plamka na ekranie smartfonu. Mnie zależy
> na wymianie smartfonu na nowy, wolny od wad, ale nie w serwisie,
> lecz na zasadzie wymiany -- ja otrzymuję nowy, zaś sklep zabiera
> wadliwy. Powód jest chyba zrozumiały -- nie chcę tracić smarfonu
> na wiele tygodni, w czasie których serwis będzie ,,szukał rozwiązania
> problemu''. Oczywiście serwis także może mi przysłać nowy w miejsce
> wadliwego, o ile nowy dostanę w tym samym czasie, w którym przekażę
> wadliwy. :) Kurier jest dostatecznie ,,wykształcony'', aby stwierdzić
> obecność wspomnianej żółtej plamki.
A skąd pewność że inny telefon marki Monster nie będzie mieć
np. czerwonej plamki? :-)
> Na przełomie października i listopada byłem w szpitalu laryngologicznym
> (mogę postawić skany dokumentacji, jeśli ktoś chce dowodów) gdzie leczono
> moje lewe uchu, uszkodzone urazem akustycznym spowodowanym tym właśnie
> smartfonem. Uraz miał miejsce 03 października 2013 roku w Gołdapi,
> w czasie mego pobytu w sanatorium.
Że co??? :-)))))
> Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany,
> codziennie zjadam garść tabletek:
>
> -- witaminę PP 200 mg dwa razy dziennie
> -- zamienniki leku Betaserc 24 mg dwa razy dziennie
> -- zamienniki leku Biotropil 1200 mg dwa razy dziennie
> -- różne magnezy z witaminą B6
>
> bez przyjmowania których słuch pogarsza się (pojawiają się
> szumy, szmery gwizdy, szelesty itp. odgłosy) w obu uszach...
>
> Ponadto w lewym uchu słyszę (w czasie ziewania na przykład)
> coś, co przypomina łopotanie flagi na wietrze, ale jest
> bardzo ciche -- i słyszę to coraz ciszej.
Ale co to ma wspólnego ze sklepem Electro.pl ?
> Aby było jasne:
>
> () sanatorium w Gołdapi polecam mimo tego, że nie leczono mi tam ucha
> () smartfonem IMO powinni zająć się urzędnicy (ale że w Polsce nie ma
> państwa, więc i nie ma urzędników) jako że jest to smartfon-morderca
:-)))) Dramatyzujesz pierwsza klasa...
> () sklepu Electro,pl nie polecam -- odradzam zdecydowanie i wstawiam
> mu najniższe noty
> () Pentagramu nie polecam
> () wiadomego smartfonu nie polecam nie tylko z powodu doznanego urazu:
>
> )( zawodzi odbiornik GPS (czasami smartfon nie zapisuje śladu,
> choć ma zapisywać; nie jest to wina aplikacji tej czy innej,
> ale odbiornika GPS; rozwiązaniem jest wyłączenie i ponowne
> włączenie odbiornika GPS -- niby niewiele, ale wymaga to
> stałego kontrolowania pracy odbiornika GPS)
>
> )( smartfon bez powodu potrafi zrestartować się (także w pół
> godziny po restarcie; bywa, że pracuje tygodniami bez
> restartowania, ale bywa, że restartuje się co kilkanaście
> minut; bywa i tak, że trudno go włączyć -- włącza się
> w trybie awaryjnym bez żadnej widocznej przyczyny)
>
> )( trafność wskazań jest taka sobie -- łatwo ,,nacisnąć''
> zły przycisk
>
> )( zawodzi WiFi; często nie można włączyć WiFi; czasami
> WiFi nie pracuje i trzeba zrestartować WiFi, albo
> i cały smartfon
> )( po powrocie ze szpitala zerwałem ochronną folię
> z ekranu; niedawno zauważyłem rysę na ekranie;
> ekran (na co wskazuje kształt i położenie tej
> rysy) najprawdopodobniej został zarysowany
> kciukiem lewej ręki; ręce zazwyczaj mam
> czyste, nie pracuje przy twardym brudzie
> (na budowie) i raczej obchodzę się delikatnie
> i z tym smartfonem, i z innymi urządzeniami;
> ekran (OGS) jest rzekomo odporny na zarysowania;
> Ace Samsunga używałem półtora roku -- bez zarysowań...
>
> )( akumulator... w Ace starczał na około 2 godziny
> z włączonym ekranem, odbiornikiem GPS i modemem 3G
> (typowe wykorzystanie jako nawigacji samochodowej)
>
> w Monsterze starcza na około 5 godzin z włączonym
> ekranem, odbiornikiem GPS i modemem 3G...
>
> )( jakość dźwięku jest słaba lub bardzo słaba; jako
> telefon -- Monster spisuje się makabrycznie źle
>
> )( przewód USB otrzymałem uszkodzony
I nie mogłeś się domyślać że smartfon z miernej firmy i z miernymi
opiniami będzie mieć właśnie mierne zachowanie u klienta??? :-)
Bo grupa Ci od początku odradzała ten zakup...
Skąpy dwa razy traci: raz jak kupuje tanie dziadostwo a drugi raz
gdy musi kupić coś, czym to dziadostwo zastąpi...
Następne wpisy z tego wątku
- 20.01.14 19:38 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.01.14 01:47 Pszemol
- 21.01.14 04:11 Eneuel Leszek Ciszewski
- 22.01.14 03:26 Pszemol
- 22.01.14 05:25 Eneuel Leszek Ciszewski
- 24.01.14 16:24 r...@k...pl
- 24.01.14 19:20 Eneuel Leszek Ciszewski
- 25.01.14 16:15 Pszemol
- 30.01.14 14:45 Marek Dyjor
- 30.01.14 16:49 Eneuel Leszek Ciszewski
- 30.01.14 16:54 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
- Solution Manual Fluid Mechanics (3rd Ed., R. Hibbeler)
- Solution Manual Programming Massively Parallel Processors : A Hands-on Approach (4th Ed., Wen-mei Hwu, David Kirk, Izzat El Hajj)
- Solution Manual Design of Smart Power Grid Renewable Energy Systems (3rd Ed., Ali Keyhani)
- Solution Manual Numerical Methods in Physics with Python (2nd Ed., Alex Gezerlis)
- Prasa do oleju na użytek domowy
- Re: Jaka ceramika łazienkowa ?
- Re: Regulacja zaworu spustowego spluczki 3/6 l (kolo)
- Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi
- jak dotrzeć do głowicy baterii
- Kuchenka gazowa z regulacją temperatury
- Mleko w ekspresie
- Re: Solutions Manual Advanced Engineering Electromagnetics, 2nd Edition by Constantine A. Balanis
- Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy?
- BLUM Aventos HF - brak powolnego domykania
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-02 Blenda/ramka do kominka na zamówienie
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-24 Cicha noc...
- 2024-12-08 9. Raport Totaliztyczny: Sprawa moich pomysłów na pracę doktorską które przekazałem PW, a które sprzedano do WB
- 2024-12-05 Problem z wilgotnością
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-15 ...a po nocy, przychodzi dzień...
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-09-23 Inteligentne oświetlenie schodów