eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domElectro.pl Opineo Monster Pentagramu › Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
    Date: Mon, 20 Jan 2014 19:38:29 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 219
    Message-ID: <lbjqf9$ef5$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl> <lbeean$h0t$1@dont-email.me>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.151.39.26
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1390243113 14821 83.151.39.26 (20 Jan 2014 18:38:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Jan 2014 18:38:33 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1052727 pl.rec.dom:137111
    [ ukryj nagłówki ]


    "Pszemol" lbeean$h0t$...@d...me

    >> Zarzut, że sklep zwodził klienta w celu uniemożliwienia mu zwrotu towaru
    >> jest bezpodstawny. Telefon został zakupiony w związku z prowadzoną
    >> działalnością gospodarczą, zatem z mocy prawa klient nie miał możliwości
    >> zwrotu towaru. Wobec powyższego podtrzymujemy stanowisko w sprawie.

    > Czy to prawda?

    Tu jest dużo informacji -- zatem o co pytasz?
    Czy o to, że telefon był zakupiony na firmę?
    Był, ale w czasie pierwszych rozmów Electro.pl
    nie zdawał sobie z tego sprawy.

    >> Co do bonu -- nie jest generowany, ale powielany. Hasło nie jest
    >> unikalnym (niepowtarzalnym) numerem, ale złożone jest z jednej
    >> kropki i dwóch słów (o ile można to nazwać słowami) znanych masom
    >> ludzi. Nie ma mowy o generowaniu.

    > Spierasz się o nieistotne drobiazgi...

    100 pln to wg Ciebie nieistotny drobiazg?
    Więc daj mi 100 pln. :)

    > Wiadomo że widząc już hasło wydaje Ci się że jest łatwe do odgadnięcia,
    > ale gdybyś nie znał hasła, nie wiedział że składa się z dwu kropek i dwu
    > słów to ile zajęłoby Ci czasu odgadnięcie takiego hasła?

    Nie wiem, ale co to ma do rzeczy? Przecież nie kwestionuję
    komplikacji kodu, lecz jego uporczywe niedostarczanie mnie
    i podawanie mi wykrętnych odpopwiedzi.

    >> W takim razie -- niech Electro.pl przyśle mi nowy, sprawny telefon i zabierze
    >> (w ramach reklamacji) ten, który mi przysłał. Pozostanie wówczas problem
    >> zwlekania z przysłaniem bonu i nieudzielenia pomocy w sprawie błędnego APN.

    > Moja rada na przyszłość: nie kupuj towarów "bo tanie".


    Radę Twoją wrzucę do śmietnika.
    Linux jest tani i dobry -- Windows jest drogi i zły. :)

    Dysk o pojemności 1 TB kosztuje ze 2 stówy -- czyli
    w przeliczeniu na bajty i szybkość oraz trwałość,
    jest bardzo tani.

    Dyskietka (FDD) 3.5" (nośnik + napęd -- jak w HDD) kosztuje
    relatywnie straszliwie dużo. Kupię zatem dyskietkę, czy dysk?

    Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego.


    Błąd w konfiguracji APN naprawia się w kilka sekund, o ile wiadomo,
    co naprawić. Sklep wiedział, bo sprzedał tych telefonów sporo.



    > Potem będziesz niezadowolony z zakupów i żale będziesz wylewał na sklep.
    > Kupiłbyś iPhone 5 i nie miałbyś problemów :-)))))

    W Electro.pl bym kupił? Czytając relacje -- można uznać,
    że ten sklep przysłałby mi iPhona z potłuczonym ekranem. :)


    >> Do dnia dzisiejszego Electro.pl nie zajął stanowiska sprawie
    >> wady, jaką jest żółta plamka na ekranie smartfonu. Mnie zależy
    >> na wymianie smartfonu na nowy, wolny od wad, ale nie w serwisie,
    >> lecz na zasadzie wymiany -- ja otrzymuję nowy, zaś sklep zabiera
    >> wadliwy. Powód jest chyba zrozumiały -- nie chcę tracić smarfonu
    >> na wiele tygodni, w czasie których serwis będzie ,,szukał rozwiązania
    >> problemu''. Oczywiście serwis także może mi przysłać nowy w miejsce
    >> wadliwego, o ile nowy dostanę w tym samym czasie, w którym przekażę
    >> wadliwy. :) Kurier jest dostatecznie ,,wykształcony'', aby stwierdzić
    >> obecność wspomnianej żółtej plamki.

    > A skąd pewność że inny telefon marki Monster nie będzie mieć
    > np. czerwonej plamki? :-)

    Monster to nie marka.
    W obecności kuriera włączyłbym telefon i sprawdziłbym, czy nie ma takiej plamki?

    Żółte plamy pojawiają się na wyświetlaczach tego typu po jakimś czasie używania.
    Widziałem takie plamy na wyświetlaczach innych smartfonów -- tyle tylko, że na
    tych innych plamy pojawiły się po paru latach używania.

    IMO Electro.pl wygrzebuje ze śmietnika to, co następnie sprzedaje.

    >> Na przełomie października i listopada byłem w szpitalu laryngologicznym
    >> (mogę postawić skany dokumentacji, jeśli ktoś chce dowodów) gdzie leczono
    >> moje lewe uchu, uszkodzone urazem akustycznym spowodowanym tym właśnie
    >> smartfonem. Uraz miał miejsce 03 października 2013 roku w Gołdapi,
    >> w czasie mego pobytu w sanatorium.

    > Że co??? :-)))))

    Nie wiesz, co to sanatorium?

    >> Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany,
    >> codziennie zjadam garść tabletek:

    Akurat skończyły się te, na które jest właśnie teraz promocja w wielu aptekach. ;)

    >> -- witaminę PP 200 mg dwa razy dziennie
    >> -- zamienniki leku Betaserc 24 mg dwa razy dziennie
    >> -- zamienniki leku Biotropil 1200 mg dwa razy dziennie
    >> -- różne magnezy z witaminą B6

    >> bez przyjmowania których słuch pogarsza się (pojawiają się
    >> szumy, szmery gwizdy, szelesty itp. odgłosy) w obu uszach...
    >>
    >> Ponadto w lewym uchu słyszę (w czasie ziewania na przykład)
    >> coś, co przypomina łopotanie flagi na wietrze, ale jest
    >> bardzo ciche -- i słyszę to coraz ciszej.

    > Ale co to ma wspólnego ze sklepem Electro.pl ?

    Sklep sprzedał to coś.

    >> Aby było jasne:
    >>
    >> () sanatorium w Gołdapi polecam mimo tego, że nie leczono mi tam ucha
    >> () smartfonem IMO powinni zająć się urzędnicy (ale że w Polsce nie ma
    >> państwa, więc i nie ma urzędników) jako że jest to smartfon-morderca

    > :-)))) Dramatyzujesz pierwsza klasa...

    Życzę Ci zatem ogłuchnięcia i oślepnięcia choćby na jeden
    dzień -- zobaczysz wówczas, jak fajnie jest, gdy Ci nikt
    nie może przeszkodzić. ;)



    Jak się to mówi -- syty głodnego nie zrozumie.
    Albo inaczej -- tylko głupiec uważa, że słuch nie jest potrzebny.

    >> () sklepu Electro,pl nie polecam -- odradzam zdecydowanie i wstawiam
    >> mu najniższe noty
    >> () Pentagramu nie polecam
    >> () wiadomego smartfonu nie polecam nie tylko z powodu doznanego urazu:
    >>
    >> )( zawodzi odbiornik GPS (czasami smartfon nie zapisuje śladu,
    >> choć ma zapisywać; nie jest to wina aplikacji tej czy innej,
    >> ale odbiornika GPS; rozwiązaniem jest wyłączenie i ponowne
    >> włączenie odbiornika GPS -- niby niewiele, ale wymaga to
    >> stałego kontrolowania pracy odbiornika GPS)
    >>
    >> )( smartfon bez powodu potrafi zrestartować się (także w pół
    >> godziny po restarcie; bywa, że pracuje tygodniami bez
    >> restartowania, ale bywa, że restartuje się co kilkanaście
    >> minut; bywa i tak, że trudno go włączyć -- włącza się
    >> w trybie awaryjnym bez żadnej widocznej przyczyny)
    >>
    >> )( trafność wskazań jest taka sobie -- łatwo ,,nacisnąć''
    >> zły przycisk
    >>
    >> )( zawodzi WiFi; często nie można włączyć WiFi; czasami
    >> WiFi nie pracuje i trzeba zrestartować WiFi, albo
    >> i cały smartfon
    >> )( po powrocie ze szpitala zerwałem ochronną folię
    >> z ekranu; niedawno zauważyłem rysę na ekranie;
    >> ekran (na co wskazuje kształt i położenie tej
    >> rysy) najprawdopodobniej został zarysowany
    >> kciukiem lewej ręki; ręce zazwyczaj mam
    >> czyste, nie pracuje przy twardym brudzie
    >> (na budowie) i raczej obchodzę się delikatnie
    >> i z tym smartfonem, i z innymi urządzeniami;
    >> ekran (OGS) jest rzekomo odporny na zarysowania;
    >> Ace Samsunga używałem półtora roku -- bez zarysowań...
    >>
    >> )( akumulator... w Ace starczał na około 2 godziny
    >> z włączonym ekranem, odbiornikiem GPS i modemem 3G
    >> (typowe wykorzystanie jako nawigacji samochodowej)
    >>
    >> w Monsterze starcza na około 5 godzin z włączonym
    >> ekranem, odbiornikiem GPS i modemem 3G...
    >>
    >> )( jakość dźwięku jest słaba lub bardzo słaba; jako
    >> telefon -- Monster spisuje się makabrycznie źle
    >>
    >> )( przewód USB otrzymałem uszkodzony

    > I nie mogłeś się domyślać że smartfon z miernej firmy i z miernymi
    > opiniami

    )( ekrany LG wychwalano w netowych recenzjach
    )( nigdzie w recenzjach nie znalazłem
    informacji o tym, że głos VoIPowego rozmówcy
    słychać w tylnym głośniku, zamiast w przednim
    )( o złym wpisie APN przeczytałem już po poprawieniu swego wpisu

    )( sklep ma dobrą reputację w Opineo -- i wiadomo, dlaczego tak jest;
    negatywnej opinii Opineo zwykle nie zamieszcza, zaś pozytywnej nie
    sprawdza, czyli być może sklep Electro.pl każdego swego klienta
    traktuje źle, ale Opineo zamieszcza tylko 1% złych opinii (akurat
    te zamieszcza, w których klientów ponosi złość, co wyrażają
    wulgaryzmami) do czego dorzuca 100 razy więcej fikcyjnych opinii

    > będzie mieć właśnie mierne zachowanie u klienta??? :-)

    )( czytałem w necie tylko tyle, że smartfon ma stary odbiornik GPS;
    dla mnie ten odbiornik nie byłby zły, gdyby nie zawieszał się :)

    > Bo grupa Ci od początku odradzała ten zakup...

    Pokaż wątki, w których odradzano mi ten zakup.

    > Skąpy dwa razy traci: raz jak kupuje tanie dziadostwo a drugi raz
    > gdy musi kupić coś, czym to dziadostwo zastąpi...

    Akurat ja straciłem na leczeniu ucha. Zyskałem
    natomiast szczerą i wiarygodną opinię o Electro.pl.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1