  • Data: 2009-07-19 20:09:50
    Temat: Re: Elektrycy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki wrote:
    > "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> wrote in message

    > To jest żadna odpowiedzialność. Ale wyobraź sobie co by sie stało
    > gdyby nie trzeba było w ogóle pozwoleń na budowę. Jaka by była wolna
    > amerykanka :-) Jestem przeciw liberalizacji prawa budowlanego.
    > Jak zlecasz wszystko architektowi, który robi nowy czy adaptuje gotowy
    > projekt to ci wszystko załatwi bez twojego kiwnięcia palcem. Żadne
    > przeszkody biurokratyczne nie istnieją.
    >
    > Powinien być wręcz dodatkowy nadzór, obligatoryjne załączanie faktur
    > na materiały budowlane - czyli eliminacja szarej strefy i wymagane
> [...]

    przestań w końcu te swoje socjalistyczno etatystyczne bzdura tutaj
    wypuszczać.

    ludzie kurwicy dostają użerając sie z urzędami z odbiorami, głupiego daszka
    nad drzwiami sobie nie mog zrobić czy remontu bramy wjazdowej a ty chcesz
    nam dodać kolejne gówno za które zgadnij kto zapłaci MY zapłacimy MY
    INWESTORZY. Ja nie potrzebuje żeby mnie państwo za rączkę trzymało ja sobie
    sam pilnuje swojej budowy.

    Państwo ręce precz od mojej budowy i od mojego portfela.