  • Data: 2016-03-20 13:02:31
    Temat: Re: Fotowoltaiczna szyba grzewcza :]
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 20 marca 2016 12:52:38 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > przyjmujesz dosc sliskie załozęnie 90% sprawnosci w ramach całego okresu
    grzewczego. Co do obiliczen dalszych to zgoda.

    No ok im cieplej tym sprawnosc gorsza ale GWC juz powyzej 5stC wypadaloby
    wylaczyc, bo zamiast ogrzewac powietrze bedzie je dodatkowo chlodzil :-)
    A sprawnosc reku do 5stC jest calkiem OK i nie spada ponizej 85%. Dla
    0stC mialem 89%.

    > a ja miec bedę bo spodziewam sie po tym namiastki taniej klimatyzacji. No ale u
    mnie to istotne bo drewniaki lubią sie latem przegrzewac.

    Nie licz na wiele ;) Dla mnie to strata kasy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.