  • Data: 2023-08-04 20:13:37
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-08-04 o 14:21, Kris pisze:
> [...]
    zaprosić i o żelkach na podpasce jej opowieści propagować .
    przekonalo żeby głosowanie na nich odpuścić.

    > Właśnie dlatego że opozycji się wydaje coś w stylu co tlTy piszesz i że to
    jej.przyniesie wygraną przegrala wszystkie wybory w ciągu już chyba kilkunastu lat.
    > Na własne żądanie ku radości pisiorow.
    > Nieudolna opozycja to na dzisiaj największy problem
    > Pożyteczni idioci w Twoim typie tylko dokładają cegiełki do ich kolejnej porażki

    Opozycja przegrywa, bo cały aparat państwowy jest zaprzęgnięty do agitacji.
    A jednak co 4 lata zaskakuje mnie co jeszcze można wymyślić.

    Trudno jest walczyć mając do dyspozycji kwoty na które pozwala prawwo
    wyborcze z całym kombajnem tvpis, mediami obajtka i pociotków
    finansowanych z kasy państwowej + 'rodzinne' pikniki z budżetu państwa.

    Beton pisowki maglowany codziennymi przekazami dnia jest juz stracony. A
    za zadłużanie kraju na pińcetplus i inne 14tki zapłacą nasze dzieci i
    wnuki. A beton ma to głęboko w d..., ważne że tu i teraz rucą kiełbasę.

    > I kolejne lata za jelopozycje będą robić.

    Więcej traci beton niż opozycja. Tylko, że beton widzi tylko to, co mu
    powie danka w dzienniku.

    > Wystarczyło że obejrzałem reportaż TVNu.
    > PISwizja z ich "przypadkowym przechodniem" mogła się dużo nauczyć technik
    manipulacji z tego reportażu.

    No i?
    Polucja została sprowokowana? Została zmuszona do zabrania laptopa i
    telefonu?
    Poważnie???

    --
    Pete