    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 1 Nov 2023 06:11:47 -0700 (PDT)
    <4...@g...com>
    <HrxxM.247425$4yJ9.5710@fx12.ams1>
    <5...@g...com>
    <ua914l$l9e$1$pisk@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>
    <uabdsd$3g5$1$pisk@news.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <4...@g...com>
    <uhq512$e0q$1$pisk@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>
    <uht91s$tof$1$pisk@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 1 listopada 2023 o 11:30:44 UTC+1 Pete napisał(a):
> [...]
    dzielnie grupa TVN, artyści, campusy itp.

    powstał przed wyborami. Opozycja to oddzielne komitety czy jak to oni nazywaja.
> [...]
    > walczą o głosy.
    > A jak wybierze pinokia, to gra na zwłokę.
    > Jeśli KO będzie partia rzadzaca to zaczna się dla niej tragiczne czasy.
    > Prezydent będzie miał ze dwa lata na wetowania tego co w KO i społce
    > wymysla. Do tego wyzej wymienieni nie maja tyle glosow zeby wystarczyło
    > na 3/5 potrzebne do odwetowania. Czasami jak nie dało się wygrać to
    > można z przegranej pozycji zrobić tak zeby ten co mu się wydaje ze
    > wygrał nic nie mogł sam zrobić.
    > Oczywiście, że tak może robić. Tylko wtedy kręci na siebie koniec

    Chciałbym niesmialo zauwazyc ze kariera polityczna Dudy jako prezydenta niedługo się
    skończy. Ale zanim odejdzie ma dostatecznie dużo czasu zeby się zemścić na tych co go
    obrazali. A czy jakaś inna kariera jest dla niego zagrożona? Pytanie było retoryczne.
    Oczywiście ze nie. Jeśli w europarlamencie siedzi po PZPRoski beton to znaczy ze
    nawet bycie kiedys bandytom nie przeszkadza w robieniu kariery politycznej. Zauwaz
    pewna prawidłowosc. Będzie przykład. Najgłośniej o homo wrzeszcza homo. 96%
    normalnych nie biega z flagami. Po wyborach najwięcej jest takich jak ty co na
    nieprawdziwych bo nie mieszczących się do rownania o wyniku wyborowi liczbach
    wrzeszcza ci co z osobna je przegrali i chca udowodnić ze jest inaczej bo po wyborach
    sa razem chociaż tarcia juz się zaczęły. Myslacy czekaja na rozwoju wypadkowi a
    głupi jak to głupi gadają co im slina na język przyniesie. Co możecie wy głupi od
    robienia wrzasku zrobić zeby wymusić na prezydencie jakies decyzję? Nic. Ale
    mogliście zrobić cos dla siebie na wyborach. Mogliście wziac udział w referendum
    zamiast uwierzyć na dodatek rudemu. Taka obraza waszych intelektowi by była jak
    byscie postawili krzyzyk ze nie chcecie tyrać do smierci? Albo ze szwabski przygłup
    przypominający krasnala nie dał nam na przechowanie opalonych lekarzy i inżynierów?
    Na debili nie ma rady, a jak dostana na czyms w pizde to jak złota rybka pamiętaj to
    trzy sekundy. Dziecko mówi do mnie ze nie wzięło udziału w referendum. Grzecznie
    spytałem czy chce pracować do smierci i pracujac utrzymywać uchodźców z Afryki.
    Kretyn zmienił temat. Można było w wyborach głosować na kogo się chciało, bo to w
    najlepszym przypadku wazne będzie cztery lata. Ale wynik referendum byłby wiazacy dla
    wielu kolejnych rzadowi. Debile zrobili cos sprzecznego z logika jak na przykład
    ruchanie brzydkiej murzynki majacej adidasa, bez gumy. A ty jak głosowałes w
    referendum?