    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Date: Fri, 24 Nov 2023 12:53:20 -0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <uin3h0$3or$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uiprp1$fd9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uisc6c$hkk$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@g...com>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Że Witek nie nadawała się na marszałka sejmu to dość oczywiste.

    Dziekuje ci za ta odrobine obiektywizmu!

    > Bardziej chodzi mi o cyrk z wyborem vicemarszałka senatu PiS Peka
    > Najpierw go uwalili z rozpędu a teraz pewnie lada dzień znów go
    > przegłosująęka

    No i dobrze.
    Nic sie wielkiego nikomu nie stało.
    Wahadło na razie i tak nie wyhyliło sie jakos bardzo mocno, biorad po d
    uwage ostatnie 8 lat.

    > Największą oglądalność telewizji zawsze miały najgłupsze tokszoły
    > na ludziska chcą igrzysk to mają je zapewnione

    > Od dawna o tym piszę-
    > Nie pamiętam nowej władzy która by rozliczyła poprzedników a każda
    > obiecywała. Według mnie tak samo będzie i teraz tyle że nowo
    > wybrana władza ma o tyle łatwiej że moga robić jeszcze większe
    > przekręty jak do tej pory bo zawsze mają wytłumaczenie że" za pisu
    > to..."

    No i tutaj niestety sie zgadzamy ze z wielkiej hecy z rozliczaniem
    bedzie niewielki deszcz. Załuje bardzo i mysle ze to bedzie duzy bład.

    > . Czyli że nikogo nie rozliczam a jeszcze bardziej będą gadać.
    > I mają o tyle łatwiej że praktycznie całe Media po swojej stronie.
    > TVN nawet się nie stara być obiektywny a TVPiS nowa władza sobie
    > szybko odzyska i Holecka za kilka tygodni miesięcy będzie czytać
    > co tam jej nowy prezes wyświetli

    Teraz to juz nie rozumiem.
    ty jestes relatywista?
    Naprawde sadzisz ze w tvpis bedzie to samo tylko w druga strone?
    Ja tv informacyjnej raczej nie ogladam.
    Ale duzo słucham radia.
    Chciałbym zeby w tvpis politycy pisu byli tak przepytywani jak bywaja
    politycy strony demokratycznej przesłuchiwani w tych mediach po ich
    stronie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki